lördag 3 februari 2007

Well, jag fick gå på klubben igår. Johanni och Anne följde, med flera. Det var himla trevligt, mycket prat, en del öl och väldigt bra musik. Stället var jättemysigt. Till och med gitarristen i Radio Dept. kom förbi och var jättelång och jättefull. Nåväl.

Det regnade igår kväll, och när jag skulle knata hemåt mitt i natten hade det frusit på. Ni kan tänka er hur det såg ut, jag slirade runt och höll mig i fasaderna. I dessa skodon:



Ni får säga skyll dig själv, men jag kom hem till sist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är så otroligt roligt med människor med hala skor på is. häromdagen när jag stod och väntade på något så kom det en kille springandes fort som fan och så halkade han och stupade precis framför mig. gissa om jag höll på att fnissa ihjäl mig när han låg där och kved. det var så roligt. jag tog mig dock samman och frågade hur det hade gått och hjälpte honom upp. han var okej, så när han hade gått tillät jag mig att fnissa hysteriskt en stund. det var en fin stund. puss

Anonym sa...

hahaha. jättelång och jättefull. eller, som vi brukar säga, han är JÄTTE(!)lång.