söndag 4 februari 2007

skivor!

Ojoj, jag är överlycklig. Jag och Johanni har varit på expidition till Rocks i Farsta, där Anne jobbar. En skivköpsorgie, minst sagt. 8 skivor inhandlades till det gedigna priset av 497 kronor. Inte illa!

The Shins - Wincing the night away
The Magic Numbers - Those the brokes
Anna Ternheim - Separation Road
Lisa Ekdahl - Pärlor av glas
Carole King - Tapestry
Hello Saferide - Introducing... Hello Saferide
Hot Chip - Coming on strong
Ane Brun - Duets

Några som redan finns på iPoden, men som jag så gärna ville ha. En hel del nya. Lovely! Shins snurrar redan i stereon, så fantastiskt. Det var förstås minst tjugo skivor till som jag ville ha. Men det får bli nästa gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"expidition"?! moahahaha. sött. puss gulle

Anonym sa...

hahaha. jag minns att jag tittade länge och väl och tyckte att något såg lite märkligt ut. men jag var för trött i huvudet för att fatta vad. tss.

--- sa...

Det var så trevligt att få sällskap - nästa gång lovar jag att hinna dricka kaffe MED er också!

För att återuppta fredagsdisskusionen så var det Clarice Lispectors roman "Stjärnans ögonblick" som jag tänkte på. Hon är också alldeles alldeles fenomenal, och kanske skulle passa dig?!
/anne