tisdag 20 februari 2007

Semmeldagen! Jag och Kalle mumsade i oss gratissemlor idag, universitetet bjöd. Det var kalas, de bjöd på smarriga smoothies också, och kaffe. Egentligen var det kanske inte själva universitetet som bjöd, möjligen caféet utanför biblioteket som stod för kalaset? Jag vet inte. Det var gott. Det borde finnas fler traditioner som innehåller en dag när det bjuds godsaker i skolan.

De kommande veckorna vill jag gå i ide eller nåt. Nu har vi fått dubbeltentor, och så har jag uppsatspanik. Oh my god.

1 kommentar:

Anonym sa...

äääntligen får lilla jag en plats i din blogg. fantastiskt. men som VAD? naturligtvis: semmelsvullare, en jävla semmelhagga. typiskt mig.

nåväl, klockan är alldeles för mycket. och jag är alldeles för ensam och övergiven på mitt hotell i kristianstad för att orka stanna uppe en minut till. godnattkram!