söndag 25 mars 2007

not just another night

Lördagen var fin. Anna kom från fotokursen i Sigtuna för att fika. En långfika med prat om stora kärlekar, stora känslor, om livet blev till en helkväll på gamla Bonden med dans dans dans och en del öl. Det var så otroligt roligt, och Elin blev en tröja rikare. Jag skrattade som aldrig förr (det vill säga jättejättemycket). Och jag som trodde att jag skulle sitta i något hörn och deppa för att jag inte fick någon biljett till Bright Eyes som spelade på Debaser Medis. Tänk, så fel jag trodde. (Även om jag var lite ledsen när vi gick förbi där och såg alla människor på väg in.)


cool anna, med den coola kameran - på jakt efter motiv


öl, och lite mer öl

Är det för mycket öl? That is the question.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir aldrig för mycket öl, och det vet du!