onsdag 11 februari 2009

en present

Tänk, vad fantastiskt det är när man är stressad och ens tidsplan förskjuts. När man får några veckor till på sig, helt gratis. Det är som en present. En tidspresent. Jag fick just en sån. Det känns bra. Då blir det Kb några veckor till, arbetet blir (förhoppningsvis) mer genomtänkt och det finns en större chans att göra något tillräckligt bra. Och allt känns lite, lite bättre på ett kick. (Jag trodde nog aldrig att jag skulle bli så exalterad över att sitta instängd i ett bibliotek ytterligare några veckor. Jisses.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tidspresenter är lovely! om man t.ex. inser att man "får" en kväll för att något som man kanske inte varit så pepp på ställs in... underbart! :)

Anonym sa...

har den där deadlinen skjutits fram? så trevligt, jag hoppas det går vägen det där. puss

Anna sa...

vad kul att höra, helöön! är det kallt och du är frussin i stockholm? här är det full vinter. jävla skitfan. jag håller på att baka kardemummaochkanelbullar i mitt rödvita förklä. känner mig otroligt bullmammig, må jag säga.