söndag 15 april 2007

est-ce que je dois rester à la maison?

Puh! helgen är över. Finally. Föräldrarna och brodern har varit här på besök, och jag fick min familjedos över påsken. Därför var det bara trångt och lite kinkigt när vi hade ungefär en kvadratmeter var att röra oss på. Jag har dock hållit mig mest ute i sommarvärmen. Igår satt jag och Kalle på gräset utanför KB i solen, vi åt vindruvor och kakor. Sen var det fest hos 00talisarna på kvällen, och det var vin vin vin. Och folk rökte inne, mon dieu! Idag satt jag och My i vasaparkssolen och diskuterade paristips och åt glass. Det var fint, det var pojkar som övade på att jonglera med käglor. Jisses, vad snabbt det går. Jag blev nästan vindögd. Till sist har jag, efter allt parkhäng i solen fått en redig bonnbränna. Eh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom aldrig och säg att du inte är sjukt franskt wannabearty. Minst tre inlägg på raken med franska.. tss


Jean-Marie de Crecy

Anonym sa...

ha ha! ja, jag håller allt med. men man måste ju förstå att du vill öva inför parisresan. hille blir ellih baklänges. det kom jag på idag. cool.