måndag 10 november 2008

bristande logik

För tillfället är jag mycket irriterad på Spray. Jag förstår inte varför jag fortfarande använder Spray mail när det så ofta har inneburit trubbel. Mail som jag inte får, och folk som inte får mina mail. Puh.

Då är droppen när man läser detta på startsidan:

"Vi har fått information om att vissa användare har problem med nya mailen. Ett av problemen är svårigheter med att logga in. Vi jobbar för fullt med att lösa dessa problem och är tacksamma för all feedback som vi fått av er, våra användare!

Har du problem eller frågor angående mailen kan du skicka mail till kundsupport."

Vilken bra idé! När man inte kan logga in på sitt spray-konto för att skicka mail så ska man klaga på sitt problem genom att skicka mail. Smart.

2 kommentarer:

Jonna sa...

konstigt det där med tårtan och att de inte visste vem george är! jag har aldrig följt programmet direkt frekvent men man vet ju ändå en del om karaktärerna... och byt mail! pusspuss

Madeleine sa...

använd inte spray! använd g-mail!