torsdag 7 juni 2007

the roughest time of roughest times

Jag kan fortfarande inte skriva alls, nej. Men det är hektiskt, sommarväder och hektiskt. Nu slutar snart 00TALpraktiken, det är både vemod och ganska skönt med lite mindre att göra. Vi hade Rumlafest i tisdags och det var härligt! Det bästa var Angneta Klingspors läsning, och Hans Appelquists spelning. Sen var det dans dans dans! med Anne och Johanni, och öl och saltakatten-godis i morgonljuset på väg hem. Det är så bra det kan bli nästan. Och igår var det grillning i Tanto, nu är sommaren här på riktigt är den inte? Men dessa bokstäver som ska skrivas! Oh God.

1 kommentar:

Anonym sa...

hills.... det är sött när du kallar mig "lilla ost". :) har precis kommit hem från handling/systeming/shopping i linköpings centrum. dödsvarmt och vi dog båda två. om en kvart börjar hannas tenta. själv får jag ligga ute på en filt i solen och läsa "studying popular music culture". och jag gör inte inte för att jag måste utan för att den nog faktiskt är intressant (hurra, inget måste mer!). puss