torsdag 14 juni 2007

äntligen på väg

Snart så, för imorgon bär det av till Oslo. Där väntar finaste Guldfoten, Babybel, Bäsna-kullan och Anne, det ska bli så underbart. Och jag har plockat fram den gamla luffarryggsäcken som rymmer allt jag behöver för veckorna framför mig. Så jag lämnar uppsatsen en liten stund, jag kommer inte att sakna den. Förträngning skulle det nog kunna kallas, jag kallar det semester. Nåväl.

Igår lagade 00talisarna mat åt mig, så drack vi vin och skrattade. Mest orolig är jag nu för mina fina små växter som jag har sått, och som gror varje dag. De kommer nog inte att överleva min frånvaro. Men hoppas kan man alltid, det kanske sker ett mirakel.

Well then, over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tog hem mina växter till mamma innan jag åkte till oslot. linnea hade med all säkerthet dräpt dem annars. gud jag är trött och fattig och vill att presenter ska köpa sig själva. snart går vi ut! pjuss