tisdag 12 juni 2007

ends of sentences and other pauses only come when we run out of time or hope

Igår spelade jag squash. Det var roligt. Men man får akta sig för bollen! Den är liten och ettrig. Jag råkade drämma den på Hanna några gånger, och likväl störta in med hög hastighet i väggarna. Rummet är ganska litet ju. Detta bör göras oftare! Jag var sjukt trött och blossande efteråt. Är det någon som har tips på hur man blir bättre? Jag är, i namnets rätta bemärkelse, verkligen amatör. Verkligen. Tss.

Och så var det min sista dag på 00TAL idag, och lite sorgligt. Jag fick blomster och tårta och fina ord. Men ack så välkommet med ledighet! Jag ser dem nog snart igen, de där 00TALisarna. Om inte annat för en redig squash-match.

Och så var det elenette-release på pet sounds bar. Fint saxofonspel och skönsång. Nu är jag lite ledig, for once. Ska kanske läsa något? Eller vad gör man när man är ledig? Är man någonsin ledig -

4 kommentarer:

Anonym sa...

nej, du ska skriva på din uppsats :)

/kalle

Anonym sa...

Ledig, pyttsan! Du ska till oslo! Jag jobbar till 14 på fredag, sen är jag all yours. Om du vill ha mig, förstås. Fick du mitt nummer? /anne

Anonym sa...

osloposlo! jenny hade avskedsmiddag med förlaget igår, sen gick hon och åse hem till åse och sen gick jag dit med och så blev vi ganska fulla. fjorton trettio, har jag hört. i'll BE THERE!

Anonym sa...

Squash är en underbar sport! Om du vill ta en match någon gång så är jag på! /Leksands Kommun