torsdag 9 juli 2009

all work no play

Men ja. Jag är dålig på att updatera. Jag veet.

Jag jobbar ju bara hela tiden! Finns ungefär ingenting att säga då, ingenting. Har börjat gå upp i ottan och sitta ensam på tunnelbanan när knappt någon annan åker. Det är ganska skönt. Sen kommer jag hem och då är jag trött. Jättetrött. Häromnatten sov jag nästan 13 timmar (och då gick jag upp halv sex, då kan vi prata om att läggdags är tidigt eller hur?). Det måste vara något slags personligt rekord.

Men det går bra! Jag kommer få mycket pengar (i mina mått mätt) och jag tycker att det är helt okej att jobba, ibland riktigt trevligt. Ibland något besvärande men ändå okej.

Titta. Detta är ganska meningslöst. Ska försöka komma på något som säger något.

1 kommentar:

Anders W sa...

Ja, inte ska man sitta inne hela sommaren och blogga! Var jobbar du någonstans?