söndag 18 januari 2009

the situation verged on critical

Jag vet inte vad som hände. Jag trodde att jag blev pigg. Det blev jag en stund, Jenny kom hit och vi såg Palpitation på Debaser. Sen dess har jag mest sovit och tittat på Flight of the Concords. Inte så spännande med andra ord. Fast jag har gjort lite annat också. I fredags spelade vi Alfapet hos Camilla. Det var roligt. Jag vann två av två gånger (en gång var vi två och två i lag så det var inte bara min förtjänst, fast jag vill gärna tro det). Det blev tjafs om ord som vanligt. Herregud, inte får man väl lägga "linux" och "MQ"!?! Jag totalvägrar företagsnamn och dylikt. Det är inte okej.

Nu är det väl för sent för en årsbästalista? Hmm.

5 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte för sent!

Johanni Sandén sa...

förkortningar går ju bort! och nej det är inte för sent.

Anonym sa...

Bry dig inte om vad de andra säger, det är INTE för sent! Inte för vin, inte för kärlek ren som snö och inte för årslistor. Så länge det är galaperiod är inte 2008 slut.

Jonna sa...

neej det är inte ok med egennamn, förkortningar etc etc! du har helt rätt! länge sen jag spelade alfapet nu! :)

Anonym sa...

egennamn går fetbort.