torsdag 18 september 2008

ett försök att vara tillags

Nu har jag blivit utmanad av inte mindre än tre personer. Så jag är väl tvungen att anta utmaningen. Men om man inte behöver komma på nya vänner att utmana så kan jag väl utmana dem tillbaka? Hmm.

1. Tre namn du går under:
- Hille (vidrigt! Pers påfund.)
- Helenius
- Tonic (Mads är gin. Vi är bäst tillsammans, helt enkelt.)

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Valet i USA
- Anders Borg
- Rymden

3. Tre saker du har på dig:
- Strumpor
- Linne
- Pyjamasbyxor

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- "A Young Summer's Youth" med Joel Alme
- "Milk Thistle" med Conor Oberst
- "Anna" med Hello Saferide

5. Tre sanningar:
- Sanning finns inte (how come you say it like you're right?)
- Det har varit solsken i Stockholm idag.
- Det har inte regnat i Stockholm idag.

6. Tre hobbys:
- Läsa
- Virka
- Dricka kvällsthé

7. Tre saker du vill ha:
- Rättvisa
- Ett husdjur
- En resa till New York

8. Tre personer du utmanar :
Alla jag känner har ju blivit utmanade. Möjligen kan Mads vara kvar. Hon känner många, hon kan utmana fem, två åt henne och två åt mig.

1 kommentar:

Madeleine sa...

jag antar den min gin!