tisdag 11 september 2007

the world has gone mad

Åh, sicken helg det blev. Helt tokig. Som jag väntat på att få se vänner och se Håkan. Så blev jag megaförkyld, kunde nästan bara ligga hemma. Och vännerna såg man knappt skymten av, de flydde fältet efter att en kväll havererade. Ledsamt. Men babybells stannade och tittade på Six feet under med mig och drack te och köpte halstabletter. Det var bra.

Och inte tänkte jag missa Håkan för en simpel förkylning! Aldrig någonsin. Så moi, Junior och Belly trotsade regn och sjukdom och tog oss till grönan. Och som vanligt: Håkan är så grym att man glömmer allt som är trubbel när man ser honom. Helt sjukt fint. (Fast vad höll han som körade på med? förstörde nästan ett par låtar ju.. hmm.) Man blir alltid lika sprallig i benen och det regnade inte alls under konserten. Åh.



Och nej, jag har fortfarande inget internet och det gör mig fortfarande galen. Men jag kan låna på skolan iallafall. Telia är katastrof. Suck. (och: ja! jag skaffar facebook så snart jag kan, jag lovar. Enough of this tjat!)

Inga kommentarer: