söndag 9 december 2007

elvis revival



Efter Amandas och Daniels idol-auditions med Elvislåtar har jag fått Elvisdille. Lyssnar på Elvis mest hela tiden. Och ja, jag erkänner, jag är en idolnörd. Oavsett vad man tycker om pogrammet borde man kika på vissa framföranden, framför allt i år, eftersom att både Daniel och Amanda är g r y m m a. Annars kan man ju alltid kan kolla in inslagen från deras audition på youtube, när Daniel sjunger Unchained melody, och Amanda That's alright mama. Och passa på att kolla när Amanda sjunger Suspicious minds också vetja. Sjukt bra. Jag vill ha en skiva med deras versioner av Elvis. Ja. Det vill jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste hålla med dig om att amandas suspicious minds var grym. jag har också fått lite elvisdille faktiskt. only you är fin.

Anonym sa...

du bloggar ju på tok för sällan unge. kom igen nu, har man en blogg så ska man skriva flitigt, det vet du väl? pyss

Anonym sa...

men vad märkligt. då står det fel i min ipod. vad dumt, jag har lurat mig själv och ljugit för alla andra. skämmes tamejfan...